sosyal medyada sanat atılımları hızlanıyor…

durup durup geçende kültür sanat kurumlarımızın internet üzerinde patlama yaşanan sosyal mecraları kullanamama ve hatta bunu kullanmayı -bazı boş tipler nedeniyle- “ucuz” ve “basit” bulmalarından dem vuruyorduk…

Can Yayınları’nın gerilla marketing yöntemini kullanan ilk yayınevi olması gibi sanal ortamdaki yeniliklere en hızlı ayak uyduran sanat galerilerinin başında PG Art Gallery oldu.. Reysi Kamhi’nin “yapım aşamasında” isimli ve her gün değişen sergisinin görüntülerini ve ziyaretçilerini şuradan an be an duyurdu.. zaten sergi de her gün değişerek ve gelişerek ziyaretçilere yepyeni bir sergi anlayışı sundu… ardından Pera Müzesi geçtiğimiz hafta başında bir atılım yaptı.. Pera Müzesi twitter’da gündem maddesi olarak yeni kurulan 2 sergisinin hazırlıklarını duyurdu…

bir de bizden ekleme olsun Pera’nın sergilerinin ikisi de Japon menşeili…:)

Reklamlar
This entry was published on Temmuz 23, 2010 at 2:23 pm. It’s filed under kültür sanat, sergi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: