Sosyal Medya ile yeni bir iş sahası doğdu!

Kültür sanata yatırım yapan kurumlar da sosyal medyanın içine girmiş durumda. Özellikle asıl alanları bankacılık olan ve kültür sanata da karışan kurumlar, sosyal medyayı yakın takibe almak için ’yeni yetme’ şirketlere başvuruyor. Sosyal medya nedir? Nasıl takip edilmeli? Nasıl kullanılmalı? Nasıl faydalanmalıdır?

Özellikle bazıları, işte bu soruların cevabını bilmeden, araştırmadan sosyal medyanın içine çivileme dalmış durumda… Üstelik yeni kurulan, sosyal medya takibi yapan firmalara da ciddi paralar ödüyorlar …

Bu firmalar tıpkı ajanspress, medyatakip gibi çalışıyor. Hangi sitede nasıl ve ne kadar haber çıkıyor, raporluyorlar…

 

Reklamlar
This entry was published on Ağustos 10, 2010 at 2:11 pm. It’s filed under güncel, kültür sanat and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: