İstanbul Modern’den yeni kurumsal…

İstanbul Modern yeni kurumsal kimliğiyle karşımıza çıktı sonunda. Yeni sezon ile birlikte birçok yeniliğe imza atmaya hazırlanan kurumun 16 Eylül’de açılacak 2 yeni sergisinin davetiyesinde hem logo hem de davetiyelerinin yeni şekliyle dikkat çekiyor.

köşeleri yuvarlatılmış davetiyelerde göreceğiniz gibi logoda eskisine göre daha kalın ve yuvarlatılmış bir font kullanılmış. Tasarımcılar arasında logonun kalınlaştırılması pek de makbul görülmese de kurumun bu konuda tasarımcısına danıştığına eminiz.

İM’nin yıllardır yerleşimini bile bir milim kaydırmadan kullandığı logosunda yaptığı bu değişim akıllara “acaba Salt gibi logosunu bir tasarım materyali olarak değişime açık hale getirir mi?” sorusunu getirmiyor değil. Bunu tabi ancak önümüzdeki günler gösterecek..

hatta kulağımıza çalınan Eczacıbaşı’nın bazı aylık dergilerin sanat editörleriyle görüşmek istediği haberi doğru ise, kurumun yeni açılımlarından yakında haberdar olacağız gibi…

Reklamlar
This entry was published on Eylül 13, 2011 at 9:48 am. It’s filed under güncel, sergi and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: